Young Life

25 augustus 2014 - Glendale, Arizona, Verenigde Staten

Dus vandaag kwam ik uit school en had ik weer een saaie bankhang dag gepland met wat huiswerk hier en daar. HUH ? HUISWERK ? Jaja mensen... IK, Eva Lourensa Brals, maak huiswerk. I know, I know, big shock voor iedereen. Maar elk geval.., ik reed dus zo met Jane mee naar huis, en zij maar vertellen over de duizenden dingen die ze zou doen vandaag. Zo viel ook de naam Young Life. Dus ik heel benieuwd; wat is Young Life? "Oh een groep mensen en we spelen spellen en we chillen gewoon, (en het is een partygroep zei de vriendin van Jane.) Nou, ik ben wel in voor een spel of een feestje! Zo kwam het er dus op neer dat ik mee zou gaan. Hoe en wat wist ik nog niet precies.

Toen ik na school thuis kwam, ben ik lekker op de bank gaan zitten en ondertussen beetje wiskunde geleerd (morgen mijn eerste test, SPANNENDDD). Uiteindelijk kreeg ik het berichtje van Jane dat ik mee kon met haar. Ik mijn eigen avond eten in elkaar flansen, sla met weet ik veel wat en mango, mijn nieuwe favo fruit!

Om 7:22 pm (dus 19:22u) begint Young Life. 19:22? Ja, geen idee waarom.. We deden dit spel; big and better. Oftewel dat spel waarmee je met iets kleins begint en je het moet ruilen tegen iets groters of met meer waarde. Mijn groep kwam uiteindelijk terug met 1 kapotte boormachine, 1 hele boormachine incl. oplader, 1 kortingsbon, 1 reclame bord and last but not least 1 palmboom. Helaas niet gewonnen... Daarna zijn we naar Sonic geweest en hebben we nog even na gezeten. Kortom, geslaagde maandagavond met nieuwe vrienden!

Speak to you soon!

1. Ina Bos:
    26 augustus 2014
    Leuk dat je er weer vrienden bij hebt en nog leuker dat je bij hun club mag. Grappig spel, ik heb ze ook eens aan de deur gehad. De kinderen kwamen met een knullig rieten mandje en gingen met een speelgoed schep weer weg. Jullie zullen veel gelachen hebben. Hoe groot is de groep van Young Life? Je hebt het vaker over een Jane. Zit zij bij jou in de klas en heeft zij een auto? En ook valt de naam Sonic wel eens. Is dat een bar of cafeetje? In ieder geval fijn dat je je vermaakt met leuke dingen en leuke mensen.
    Heel veel succes met je toets, want die F van de vorige toets moet natuurlijk een A worden he!
    Veel liefs mam. xx
  2. Bert:
    26 augustus 2014
    Leuk wat je doet. En je verhalende manier van schrijven maakt het spannend. Bespeur ik een beetje oma's bloed?
  3. Eva:
    @mama
    De groep heeft iets van 25 mensen waarvan allemaal van mijn school. Zo kende ik de helft al een beetje. En Jane zit in mijn StuGo groep. Zij brengt mij vaak naar huis omdat we in dezelfde straat wonen. Sonic is een soort McDonald's. Alleen hier moet je bellen om te bestellen.

@papa
    dankje, en zou kunnen we zijn tenslotte familie haha