update afgelopen twee week

23 augustus 2014 - Glendale, Arizona, Verenigde Staten

Weer tijd voor een blogberichtje! Er zijn de afgelopen twee week een aantal dingen gebeurd. Zo heb ik mijn eerste Amerikaanse feestje gehad, ben ik gestopt met het zwemteam en heb ik natuurlijk mijn verjaardag gevierd!

Allereerst was ik op mijn 3e schooldag al jarig. Ondanks dat het al vrij vroeg was en vrijwel niemand wist dat ik jarig was, was het toch erg leuk. De StuGo klas was ontzettend leuk en ik had mini cupcakes en feesthoedjes meegenomen. Klein feestje gebouwd dus!

In de avond ben ik met mijn gastgezin en vrienden van hen uit eten geweest. Ik mocht kiezen, mmm lekker sushi. Uiteindelijk mocht ik dan toch mijn cadeautjes uit pakken, kreeg ik een pakketje met allemaal kaartjes! Bedankt iedereen die er een heeft gestuurd. (helaas zijn niet alle aangekomen).

Vorige week vrijdag had ik mijn eerste Amerikaanse feestje. Wel even wennen aangezien de feestjes hier om 8uur beginnen en eindigen als onze feestjes nog moeten beginnen (11uur). Ik vind onze tijden toch wat leuker. En natuurlijk was er geen alcohol wat natuurlijk erg anders is dan in Nederland. Maar ondanks dat was het toch nog super leuk! De mensen waren ontzettend leuk en ik heb me zeker vermaakt.

Verder had ik vorige week al de twijfels over zwemmen. En maandag heb ik de knoop doorgehakt en besloten te stoppen. Niet omdat ik het team niet leuk was maar vanwege mijn blessure. Uiteindelijk heb ik dus toch maar besloten te stoppen. Omdat ik geen zin heb om de hele dag op de kant te zitten in de hitte als ik mijn tijd ook anders kon besteden. Jammer natuurlijk maar het is niet anders.

Ondertussen gaat het nog steeds erg goed met mij en heb ik het heel leuk. Er is gelukkig ook nog geen heimwee, al mis ik iedereen wel! En ik heb al een aantal nieuwe, leuke vrienden gemaakt waar ik erg blij mee ben.

Dat was weer de update, speak to you soon!

1. Ina Bos:
    23 augustus 2014
    Zo zie je maar, feestjes zonder alcohol kunnen dus ook super leuk zijn.
    Blij dat jij je zo vermaakt.
    Liefs mama xx
  2. Margriet:
    24 augustus 2014
    Dag Eva, fijn dat het goed met je gaat, geen heimwee. Ik lees je belevenissen met veel plezier. Houd ons op de hoogte. Hartelijke groet, ook van Gerard, Margriet